Image

پوشش درمان و امراض خاص

زمانی که نیاز به درمان پزشکی دارید، بیمه عمر از شما حفاظت می کند

در زمان بروز بیماری های خاص ممکن است شما از طرف کارفرمای خود تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی یا بیمه تامین اجتماعی باشید،یا  ولی از آنجایی که درمان بیماری های خاص دارای هزینه های بالایی می باشد، اگر بیمه درمانی شما به تنهایی تمام این مبالغ را پرداخت نکند در این زمان یک بیمه درمانی مکمل می تواند خیلی به شما در پرداخت هزینه درمانی بیماری های خاص کمک کند. شما بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می توانید، از پوشش بیماریهای خاص بیمه عمر بهره مند شوید. پوشش امراض خاص بیمه عمر ایران ( مان )  تا سقف 20 میلیون تومان  برای مجموع پنج نوع بیماری می باشد، و بیمه شده می تواند در هر زمان متناسب با مبلغ پرداختی از این پوشش برخوردار گردد.


 

بیماری های تحت پوشش امراض خاص بیمه عمر :

بیماری های تحت پوشش این بیمه نامه عبارتند از هر گونه عارضه جسمی و یا اختلال در اعمال طبیعی اعضاء و جهاز مختلف بدن که ناشی از بروز سکته قلبی، سکته مغزی ، جراحی عروق قلبی (کرونر)، و پیوند اعضای اصلی بدن

انفارکتوس (قلبی) سکته (Myocardial Infarction) 

عبارت است از، از بین رفتن بخشی از بافت عضله قلب در نتیجه خون رسانی ناکافی، این تشخیص بر اساس وجود حداقل دو یافته از یافته های زیر صورت می گیرد: 

الف) وجود تاریخچه ای از درد سینه ای. 

ب) تغییرات جدید در نوار قلب (E.C.G) .

ج) افزایش آنزیم های قلبی.

جراحی عروق قلب (کرونری) (Coronary Artery Bypass Graft) 

عبارت است از انجام عمل جراحی قلب باز به وسیله گرافت عروق کرونر (CABG) برای ترمیم یک رگ یا بیشتر از عروق قلبی که تنگ و یا مسدود شده باشند. لزوم انجام عمل جراحی باید به وسیله آنژیوگرافی عروق کرونر تایید شده باشد. آنژیوپلاستی یا هر نوع اقدام دیگری که از طریق روش های داخل عروقی انجام می گیرد از این پوشش مستثنی هستند.

پوشش بیماری خاص بیمه عمر 

سکته مغزی (Stroke)

عبارت است از هر واقعه عروقی مغز یا ترومای سر که باعث نتایج و عوارض عصبی (نورولوژیک) به مدت بیش از 24 ساعت شود و شامل خونریزی یا آمبولی از یک منبع خارجی مغز باشد که با سی تی اسکن یا M.R.I تایید گردد.

پیوند اعضای اصلی بدن (Main-Organ-Graft)

پیوند اصلی اعضای بدن عبارت است از دریافت عضو از طریق پیوند یکی از اندامهای زیر:

الف) قلب

ب) ریه

ت) کبد

ث) کلیه

ج) مغز استخوان

ح) چشم

نکته قابل توجه اینکه هزینه درمان سرطان جداگانه محاسبه و ارائه می گردد .این یک مزیت بسیار بزرگ است چراکه از پوشش امراض خاص و سرطان به طورجداگانه می توان استفاده نمود و پوشش سرطان تا 50 میلیون تومان قابل خریداری است . درحالیکه برخی شرکت های بیمه سرطان را نیز جز پوشش امراض خاص به حساب می آورند، که بیمه شده یا از پوشش امراض خاص و یا از پوشش سرطان میتوانید بهرهمند شود.اما در بیمه عمر ایران هر کدام به طور جداگانه قابل استفاده است .

بیمه سکته قلبی مغزی پیوند اعضا سرطان

جهت اطلاع از پوششهای متنوع انواع بیمه عمر و سرمایه گذاری ایران با شماره های ویژه 88505454 تماس حاصل فرمایید

www.iran-insurance.org

3.9915254237288 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.99 (59 Votes)

استعلام و ثبت نام آنلاین محاسبات بیمه عمر

انواع بیمه نامه بیمه ایران

call us1

 

 

 بیمه عمر مان بیمه ایران

بیمه عمر ایران مرجع صدور بیمه عمرآنلاین